Bakat hela dagen :D

heej!
idag efter skolan åkte ja och mamma till torget och köpte prisent till pappa (han fyller år imorgon) sen åkte vi till Jonna eller mamma lämnade mig hos Jonna och vi har bakat hela tiden :D vi red inte idag hästarna var lediga :) vi bakade somsagt hela dagen typ vi bakade först små saker jag vet inte vad jag ska kalla det för vi vispade bara grädde och äggvita och la i krossade nötter :D och sen in i ugnen en stund eget recept blev vel sådär det var inte äckligt men inte gott direkt :D mittimellan kan man vel säga kanske eller jag vet inte men sen bakade vi en våningtårta :) den blev säkert jätte go den såg jätte go ut men det tog ett tag från halv 4 till 7 typ jag har tyvärr inga bilder eftersom min kamera var hemma och min mobil hade inget batteri men ska baka en likadan imorgon för pappa fyller år så det blir nog bilder i morgon på tårtan den kanske inte går så lika bra för ja blir själv och bakar men mamma ska börja gör grund sakerna eftersom ja har bara 2 timmar på mig så mamma ska göra grunden så fortsätter jag sen :) men nu måste ja dra för ska göra mig iordning och om ni undrar så ska jag och anna utse vinnaren på bloggen snart :)
bild från skolan idag :)
tårta som ja och jonna bakade sist vi bakade tårta :) jag har gjort denna :)

Kommentarer
Postat av: ßeatrıce ‹3

va roligt =) <33

2012-04-25 @ 10:26:03
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/
Postat av: Skye <3

Naww va söt bild på dig o Carro :)

mmm.... Va go tårtan ser ut <3

2012-04-25 @ 19:20:57
URL: http://http:/skyesvardag.blogg.se

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0