BRA :D

först ska jag säja att ni har varit grymt duktiga att anmäla er till tävlingen, men ni som inte har gjort det passa på nu ;)
men idag så har jag varit i skolan och det var inte en sån jobbig dag. men när jag kom hem så käka vi lite och sen åkte till IKEA, djuraffären, plantagen, jysk. så dom affärena har vi varit inne i. men i IKEA så köpte jag påsklakan, överkast, en sån man ställer datan på när man har den i knät och lite blåa IKEA påsar till stallet som vi lägger hö i.
sen har jag inte köpt något mer. men imorgon så ska jag kanske vara med emelie, sen ska jag till pennie ska nog rida då :D (om det inte regnar skit mycket)
men nu har jag inte att blogga om men ni får ha det gött ;) hejdå <3
klicka här för att komma till tävlingen  ----> här

Kommentarer
Postat av: Skye <3

sv: ne jag hat inte köpt dom ^^ <3

2012-04-18 @ 21:15:27
URL: http://skyesvardag.blogg.se/
Postat av: Skye <3

tack dsm <3

2012-04-19 @ 06:59:36
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0