FÖRKYLD!

hej nu har jag precis gjort läxan elr jag har lite kvar men gör det sen ;)
men idag så har jag varit med Emilia och vi var hos pennie, och hon har fårr en ny sadel och gissa vad det är för sadel...       Jo det är en westen sadel (stav) och den var skit skön att sitta i och pennie var mycket mjukare med den sadeln :) så den skulle susanne köpa imorgon, den kosta bara 300 kr, billigt.men för i stallet så mockde jag grushagarna. sen gick vi ner och beta dom på ängen, sne red jag i paddocken :) hon har verkligen bli hur duktig som helst min lilla P-ponny ;) haha, men det blev bara massa trav och skritt ingen galaop eller bara några steg :)
men imogon så ska jag på utveklingsamtal :( gillar inte det! sen så var det kl 16:45 så jag hinner inte att rida före eller efter :( men jag får rida på torsadg igen. :) sen får ni gissa vad jag ska göra på fredag, lördag och söndag?.......
jag ska till Ullared sen så ska vi in på börjes och då ska jag nog köpa ett täcke, pennie har gjort sönder sitt.
men nu ska jag nog ta och göra klart läxan så ni får ha d bye bye. <3
jag och Emelie :) <3

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

ja ska ju på utveklingsamtal samma dag! :D<3

2012-04-24 @ 20:52:40
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0