Fredag - Rolig dag!!

Heej !
Ledsen att jag inte har bloggat så mycket, men det är för jag är hos Jonna och vi har varit ute så mycket så jag har liksom inte hunnit blogga! Jag kan inte blogga så mycket för batteriet på mobilen är snart slut.. Men jag kan berätta vad vi har gjort :) igår hämtade vi Brennir och Ragnar i hagen och vi borstade dom och gav dom bröd och havre ;) och sen satte vi på dom träns och vi gick ut på en prommis med hästarna och vi hade kameran så det blev några bilder :) sen när vi kom tillbaka satte vi på dom sadlarna och hoppade lite ! Vi hoppade 50cm och sen bytte jag och Jonna häst så ja hoppade med Brennir en stund sen red vi ut och galoppracade lite :D och sen kom vi tillbaka och gav dom mat ;) sen gick vi in och bakade ;) vi bakade mini tårtor :) men nu är batteriet snart slut så ses!


Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0