god tårta :D

heej !
jag hann inte blogga igår för att jag bakade ju + att min pappa fyllde år så ja skulle vara lite social och inte sitta vid datan :D jag kom hem från skolan för en timma sedan kanske.. det var inte så roligt i skolan idag vi hade ingen slöjd :/ men jaja :D vi får ju slöjd nästa vecka tror ja hehe nästa vecka blir as chill vi är lediga Måndag och Tisdag och Fredag har vi prao och på Måndagen veckan efter, så vi är i skolan onsdag och torsdag så en chill vecka !
det är så GÖTT att få ledigt så länge imorgon slutar vi 12.40 och lediga Lördag, Söndag, Måndag och Tisdag = GÖTT
men nu snackar vi inte om det,
igår bakade jag ju tårta och jag tyckte den blev god, jag skulle först inte äta tårta (jag vill inte bli fetare) men den såg så god ut liksom haha! ja iallafall igår när jag kom hem från skolan hade mamma gjort alla delarna så jag började göra vaniljkräm och vispa grädda typ och sen fixade ja så det blev en våning tårta! jag spritsade med choklad och la på tårtan :) men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så hejdåh :D
tårtan innan den fick choklad på sig :D
:)
vad tycks ? :D
Tessi<3

Kommentarer
Postat av: ßeatrıce ‹3

Vilken god tårta!

2012-04-26 @ 20:48:25
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/
Postat av: Carro

snaajs :D <3

2012-04-27 @ 15:37:39
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0