hemma =)

hej nu har jag kommit hem från dalsland eller jag kom hem kl 4, men sen åkte jag till pennie.
och jag lova ju att skriva vad det var med chili, men han hade en inflamation och en hovböld. så nu har han gipsade hovar :) fast han gillar ju inte att vara i från pennie så jag kan ju inte rda direkt för han får inte trava. men vätrinären kommer imon igen och ska gipsa om så får se om det har blit bättre :)
så så har min dag sett ut, jo just det när vi var hemma hos mormor 6 morfar så fiskade vi och idag så var jag och sofia ute o rodde på sjön (skoj) :)
men nu ska jaag duscha lite och kanske äta nått. sen ska jag ju snart gå och lägga mig för det är ju skola imon ;) bajs gillar inte skolan det är bättre med lov =)
men imon så ska jag till jessica och så ska vi kolla på prao plats så får se om vi hittar nått :)
men måste dra nu så hejdå, bloggar mer imorgon :)
så här ser chili ut nu
sen en bild på pennie :)
'

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0