Isabelle :)

heej!
nu är jag med Isabelle och vi sitter vid datan, vi har bakat chokladbollar dom blev lite sådär det gick inte att rulla så det blev en chokladkaka :D men det var gott! nu vet jag inte vad jag ska skriva så vi pratar inte om det just nu, imorgon ska ja först till skolan och sen hem och typ läsa i en bok om islandshästar och datan och hjälpa mamma och sen säda rummet tror ja ^^ sen ukulele kurs och efter det ska ja till Jonna :) Jag ska sova där Fredag, Lördag & Söndag tror ja, jag vet inte riktigt men jag tror det :D
Idag i skolan var det inget språk och då ingen läxa! gött, och det var "hoppreps-dagen" vi (6:orna) slog rekordet med att vara så många som hälst i en båge och vi var 11st jag var med i bågen "solt" skojja :D nämen det är klart att 99:orna vinner always! 00:orna kom tvåa med 10st men 99:orna är ju BÄST såklart, och det är 11st eller 10st som är med i tävlingen! och ska bara säga att vi har ändrat så man vinner något för 100kr på hööks istället för 80kr bara så alla vet! och är du inte med så klicka häääääär eller hääär eller kanske häääääääääär!
men nu kan inte ja blogga mer för vi ska göra något annat nu så ses!
<3
<3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0