Jonna idag :)‹3

heej !
idag har jag varit med Jonna :) hon sov över hos mig från igår till idag! det var roligt
vi har gjort roliga saker :) spelar wii, gjort fimo och lite sånt typ :D
och vi målade naglarna :)
mina naglar blev prickiga :D vi har också lekt väldigt mycket med Tessi och vi hoppade henne,
men inte så högt kanske 20cm eller det är ju högt för henne men ändå :D och imon ska jag till ullared med Issan och Skye :) det ska bli roligt, undra hur mycket pengar man blir av med :D vi får se..
det beror på vad man ska köpa också ! men nu ska jag dra ses ! :)
kakor! mumms :D

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

du vann på pengartävlingen!

2012-04-10 @ 18:04:47
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0