Läxa är 100% tråkigt :D

heej !
ledsen att jag inte bloggat så mycket men jag har inte varit hemma så mycket i helgen jag har varit hos Jonna Fredag, Lördig och Söndag :) eller inte hela fredag men från klockan 7 från fredag och sen kom jag hem igår (söndags) det har varit skoj! På Lördan hade Jonna grillkväll och jag var ju där så jag var med 00:or lite weird eller inte weird men vissa 00:or är läskiga jag vet inte varför men vissa är de :D
men det var roligt lite läskigt i början för jag blev nedputtad i diket av en några gånger xD men sånt får man väl kanske räkna med eller :D haha ja venne riktigt men dom var snälla tycker ja men en av dom var lite på eller asså verkligen inte blyg det var ju ingen av dom men jaja.. nu snackar vi inte om det tycker ja ^^ idag på ridningen (ridskolan) red ja Roxette det gick jätte bra, men hon har inte så jätte skön galopp som Ragnar men det var roligt vi galopperade väldigt mycket så det var roligt! imon ska ja till Jonna vi ska inte rida för det är Tisdag och Ragnar och Brennir och dom andra rids inte på Tisdagar och Torsdagar så ingen ridning, men det gör inge :D
men nu MåSTE ja göra läxan så ses :)
bild från idag, ingen bra kamera (mammas mobil)
älskar den bilden<3 från daftö<3<3
ÄLSKAR DIG CARRO<3

Kommentarer
Postat av: Carro

aww, älskar dig med honey! <333



Vi var i samma stuga på daftö ! :)



saknar daftö.. <3

2012-04-24 @ 07:27:25
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0