Lördag - Påsk //Jessan :D

heej !
idag har jag varit med Jonna igår också ! igår åkte jag till Jonna vid tre typ tror ja :P
hennes bror fyllde år så ja fick tårta mumms :D
ÄLSKAR TÅRTA ! haha :D känner mig lite weird nu men aja ..
Jag och Jonna har gjort detta, Ätit godis, tårta,  och ridit målat naglarna oså..
och igår red vi barbacka! i snö/regnet :D och när jag red först så red Ragnar iväg i galopp och ja satt där och försökte få stopp men det gick ju sådär :D jag fick en gran i ansiktet :'')
eller asså en gran gren .. och efter kom jonna i trav barbacka :D
haha vad vi skratta och lite sånt ;)
sen red Jonna Punktur med barbacka-sadel och jag red Brennir barbacka :)
och sen gick vi in och åt mat och sen gick vi ut och gömde morötter i hagen tilll hästarna så dom också skulle få påsk godis fast en dag tidigare med ändå :) vi gömde i höt, i vattnet :D och i grenar vi gjorde hål i morötterna och hängde dom på grenar sen gick vi inte spelade kort och sen åt vi tårta ! ‹3
sen gjorde vi inte så jätte mycket vad ja minns :D vi la oss tidigt för att vi skulle gå upp tidigt idag :)
vi gick och la oss vid tio och gick upp 7 för att vi skulle hinna gå ut till hästarna innan jag skulle hem för Jonna skulle iväg idag.. Vi red barbacka en liten tur kan man säga fast jag tyckte det var roligt förutom när jag fick snö i nacken :'')
men nu är jag hemma :D och vi har letar påskägg som Jonnas mamma hede gömt ja hittade både mitt och Jonnas :D
men nu ska ja åka så ses förlåt för kanske lång uppdatering :)
om man ser så ser man att det är en "socker nagel"
det är doppat i socker :)
han heter Ragnar, han heter Ragnar och han är bäääääst !‹3

‹3‹3‹3‹3


Kommentarer
Postat av: ßeatrıce ‹3

fina ni e,



långt inlägg! :p<3

2012-04-07 @ 17:55:01
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/
Postat av: jonna ^^

bilden i boxen är verkligen jätte fin<3!

2012-04-07 @ 22:02:30
URL: http://toltisar.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0