No money left :D

heej !
kom hem för en stund sedan eller ja en timma kanske :D Jag och mamma har varit och handlat först efter skolan åkte vi till torp, hittade INGET ! inte ens på hööks :o ;) men sen åkte ja och mamma till torget eller vad man nu säger och då hittade ja lite saker -->
det var en tröja jag ville ha men den var slut tror jag för jag hittade den inte :/
men jaja :D Fick Majblommor utav skolan eller vad man nu ska säga, så ja säljer det nu ..
nu är det entligen lov i en VECKA ! skööönt kan man säga ! C: på lovet vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller ska troligtvis till ullared på Tisdag med Issan och Skye :) det ska bli roligt och jag kanske ska tälta med Jonna om det blir fint väder :) och jag kommer säkert att rida Ragge <3 och jag ska påska med Carro tror jag ! :)
men nu ska jag dra ! bloggar mera sen :D

Kommentarer
Postat av: Skye

Söt bild <3

2012-04-05 @ 17:59:58
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0