Onsdag ! :D

heej !
kom hem från Jonna för en stund sedan :)
vi har ridit, kladdat på oss med tatueringspennor :D, planerat inför sommarn typ, lagat mat, ätit
hehe.. a iallafall, vi red en lång tur tycker jag det var jätte skoj ! men jag vet vad jag måste träna på
inom ridningen.. ibland lutar jag mig frammot men jag tycker det inte är så jätte mycket
men ibland gör jag det så det ja ska träna på men det är bara ibland när man tillexempel skrattar
och galopp racar sammtidigt för ibland när jag och Jonna galopp racar så kommer alltid jag före
och då blir Jonna sur på ett roligt sätt och då börjar jag skratta och då lutar ja mig kanske frammot :D
eller jag vet inte :D
men nu måste jag dra för ska se på ett program med familjen nu så hejdå!
och en sak, imon slutar vi 12.40 i skolan och jag och mamma ska till torp och där är ju hööks så ja ska handla tror ja^^ och sen finns ju andra affärer för lilla mig :D men nu ska ja dra berättar mer imon denna dagen imon kanske :D

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0