ont i arment :(

hej nu så har jag kommit hem från pennie, idag blev det ingen ridning så jag borsta henne och borsta bort massa päls. halva hennes blox blev vit :) så nu har jag ont i armen :( men  man måste ju göra det. hon tyckte iaf att det var sjukt skönt, hihi. sen hade susanne ställt hennes kaffe kopp vi box kanten och då var pennie på väg att rasa ner den men jag han att ta den :) sen idag har jag ju varit i skolan var inte så jobbig dag kan man säga.. så här såg våran lektion ut :
Nordens ark
--------------
rast
--------------
musick
--------------
mat
rast
--------------
svenska
--------------
unikum
slut
---------
så en jobbig dag var det inte :D men imon tror jag att jag ska och rida pennie :) (om pappa kan köra mig)
men nu har jag inget mer att blogga om men jag toor att jag bloggar mer imon om jag hinner då ;) men nu ska jag kolla på Tv så vi ses hejdå

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0