påsk hoppet =)

hej nu sitter ag hemma och väntar på att emelie ska komma och hämta mig från hennes träning :)
(ska sova hos henne)
men imorgon så ska vi vara med wilma :) sen ska vi cykla till stallet så ska vi fixa lite där sen ska hon hopppa påsk hoppet och då ska jag följa med och titta :) (Y) så så ser min dag ut imorgon så då kommer det inte bli någon bloggning eller kanske från mobilen =)
men idag så har jag varit med emelie har inte gjort så mycket idag suttit vid datorn och så. sen gick vi hem till henne och fika lite sen kom wilma och annelie dit och fika så då gjorde vi det och spela lite  exbox =)
så så har denna dagen sett ut så :) (rolig dag)
men nu ska jag nog paka lite :) så hejdå <3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0