sjukt duktig häst :*

hej nu kom jag precis hem från stallet vi har gjort mycket idag så jag tar 1 sak i taget ;)
1. kom dit och började mocka och fixa hö och mat.
2. gick och hämta hästanra.
3. borsta tog på saldel och träns.
4. susanne  gick ner till ängen med chili och jag gick till paddocken med penie och red, vi trava och skritta bara för vi ska sätta igång henne nu :)
5. borsta och släppte ut hästarna i hagen igen.
6. tog en  IKEA påse och fylde hela den med gräs
7. gick oh mocka hagarna och slängde in höt.
8. gick och fixade vattnet
9. mamma kom och du åkte vi hem.
men när jag red förut så knarrade sadeln sjukt mycket har aldrig hört en sadel som har knarrat så mycket :/
men det blir nog att smörja in dom imon om vi hinner.
så det är det jag har gjort i stallet.
men nu så gör jag nada sitter vid datorn och ska nog snart gå in i duschen :)
men jag kanske inte bloggar mer idag men det gör säkert jessica :)
men glöm heller inte att anmäla er till tävling, ni som inte har gjort det :)
klicka här om du vill komma direkt till tävlingen  ------>  HÄR
men nu ska jag nog gå in i duschen så ni får ha d hejdå
blev fel bild men jag orkar inte byta, men här är världens BÄSTA ponny som finns, Älskar dej pennie <3 :*

Kommentarer
Postat av: Paulina

såå fina ! <3

2012-04-22 @ 21:21:36
URL: http://paulinaekvall.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0