Sorry !

Heej!
Ledsen att jag inte har bloggat något jag har inte varit hemma jag är hos Jonna och har varit det en i Fredags så om ni undrar varför ja inte har bloggat så är det därför, jag har liksom inte hunnit! Men jag har haft skojj eller jag har skojj :) och det är ju bra, men ja ska försöka hinna att blogga men ja hinner eller orkar inte ibland.. Men ja kan berätta vad vi gjort: i Fredags när ja kom hit så red vi inte för vi hann inte för vi skulle se på bio, jag minns inte vad filmen hette det var något weird namn eller vi såg på bio med Jonnas kompisar och det var killarna som valde filmen så det är därför jag inte vet vad filmen hette :D sen på Lördagen var vi på torget med Jonnas kompisar en liten stund sen köpte vi hårspräy på lekia och färgade håret ;D mitt hår skulle bli lila men det blev grått :/ och Jonnas hår skulle bli blondt men det blev orange :D sen gick vi till en lekplats ;p sen åkte vi hem och red ut ;) och igår var vi med Jonnas kompis Meja vi spelade en en musik video till sexy and i know it låten :D så den ska redigeras och sen kommer den ut på bloggen :) sen red vi ut!:) i och idag red vi ett dressyrprogram och sen red vi ut! Och sen red ja på ridskolan jag red Victor ;) det gick la bra med han var lite jobbig och drog typ hela tiden ja fick ett sår på fingret för han drog så mycket i tyglarna men nu måste ja dra ses!(: //Jessan


Kommentarer
Postat av: ßeatrıce ‹3

jessan lägg ut bilder på dig oftare :)<3

2012-05-03 @ 07:01:11
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0