stakan :'(

hej nu sitter jag hemma och har precis ätit mat och en glas :)
men igår så var jag i stallet och mocka och fixa lite. men sen har chili vart dålig men så var det nästan borta för några dagarsen. men sen kom det tillbaka :( sen hade susanne varit där på morgonen och släppt ut dom och då hade han inte blivit bättre eller sämre :/ men så skulle vi släppa in dom för kvällen så skulle vi gå en promenadmed med dom. men när vi var på väg från hagen kunde nästan inte chili gå på den hoven  :( han hade blivit jätte dålig på så kort tid :( så idag så fick vetrnären komma och röntga hanns hov och se var det är, men vi tror att det är en blödning och en inflation så det är jätte synd om han  :'(
så det blev inte någon promenad för chili gillar inte vara utan pennie och då hade han blivit jätte trässad och gått runt och blivit jätte orolig. så pennie var tvungen att vara med honom :) så så såg min dag ut igår.
men nu måste jag & min syrra ut och städa i båten skojit?
men jag bloggar kanake mer ikväll så hade så grymt bra ;)
skriver kanske ikväll hur det gick med chili har inte fått reda på det än.

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

hoppas han blir bättre :((<33

2012-04-13 @ 15:11:44
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/
Postat av: Carro

stackarn :(

2012-04-13 @ 17:00:18
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0