Tisdag typ :D

heej  !
ledsen för inget bloggande av mig, hehe ja har liksom inte hunnit,
ja kan berätta lite kort vad ja gjorde igår: Ja var i skolan efter det åkte ja hem och typ gjorde inget sen åkte ja
till ridningen vi hade teori -.- och prov .. men ja hade pluggat så det gick säkert bra :D
men det var typ det ja gjorde igår :D
Idag i skolan så tog tjejerna spruta asså den sprutan gjorde ont eller ja trodde den skulle göra
mycket ondare men det gjorde den inte + man fick kaka och saft :D mumms !
men jag har fortfarade ont i armen men inte lika mycket men lite typ :D
imon ska ja till Jonna & Ragge tror ja C: eller ja vet att ja ska dit! hoppas armen blir bättre,
men ja blev inte så yr som Sara sa att man blev ja blev inte alls yr konstigt :D eller kanske inte .. eller ja vet inte vad ja skriver just nu så skit it ..
jag har målat lite idag och igår så här är bilder på det ja ritade! -->
den målade ja igår ↑↑↑
den målade ja idag 
.
här är andra bilder :D
.

Jonna & Brennir i hagen :) 

mina nya ridskor :D 

jag tror det är Pennie's mat (annas medryttarhäst)
en bild på mig :D

Kommentarer
Postat av: Skye <3

va fina bilder <3



aså du är grym på att måla jessan !! <3

2012-04-04 @ 13:45:33
URL: http://skyesvardag.blogg.se/
Postat av: Anna :)

fina bilder :) <3

2012-04-04 @ 19:48:07
URL: http://heesthumor.blogg.se/
Postat av: Carro ! :)

sötnos <3

2012-04-04 @ 20:06:47
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0