Ullared snart då :D <3

hej, jag vet att jag har varit kass på att blogg men jag har inte haft tid är i stallet hela tiden. så det har inte blit så mycket datande. ;)
men a, pennie har blivit mycket duktigare nu så hoppas att det fortsätter så här :D men jag har inte så mycket mer än det att säga om henne, men på tisdag så ska jag och susanne shampoonera hästarna men jag slår vad om att pennie kommer rulla sig direkt när hon kommer ut i hagen ;) det är min lilla P-ponny :)
men idag så ska vi åka till varberg. så har vi hyrt stuga där så vi ska sova där tills på söndag.  emn när vi åker dit sen så ska jag hoppa in på börjes (hästaffär) och handla regntäcke till pennie, säck shampoo (stav) magic bruch det är det jag vet att jg ska köpa men det blir säkert något mer :D och sen imorgon så ska vi åka till ullared vet inte riktigt vad jag ska köpa men det blir nog en massa saker kan jag tro :) kommer kanske bild på sakerna när jag har kommit hem :), och på söndag så ska vi ju åka hem och kanske gå och kolla lite i varberg vet inte riktigt än :)
men idag så slutade vi ju tidigt så jag kom hem kl 1 (gött) så när vi kom hem så städade vi marsvins buren och mimmis bur det tog ungefär 2 timmar så är lite trött på att städa nu. men nu har jag inget mer att skriva om, men det kommer inte bli så mycket bloggning från min sida, men jessica bloggar säket ;) kommer kanske blogga lite från mobilden om jag hinner men det gör jag säkert någo gång :D men ni får ha det så bra så länge hejdå
här är en bild på min lilla P-ponny (pennie)
bilden har ni sätt förut men den får duga

Kommentarer
Postat av: ßeatrıce ‹3

glömmt inte mobilskalen!



tack<33333

2012-04-27 @ 15:27:01
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0