varit med beatrice & minna <3

hej nu sitter jag och lyssnar på musik med minna. eller minna sitter och spelar med min mobil :) <3
hon var så söt förut för sofia och julia gick och spelade något spel på datan och du ville inte minna vara med så då sa hon så här: "anna nu ska vi gå och sminka varann" hon är för söt :) <3
men innan jag var med minna så har jag varit med beatrice kolla hennes blogg  här. så vi har varit i stllet hade vård av häst dag (vi ville inte rida i detta väder) så vi borsta henne och gjorde lite flätter i svansen så det var mysigt. men när vi hade kommit hem så käka vi lite, sen satt vi vid datorn och chilla lite ;)
ju det sen baka vi ssega chokladrutor också. dom blev skit goda :)
sen åkte hon hem. och då var jag med minna som jag redan har skrivit.
men imorgon så vet jag inte vad jag ska göra eller jag kanske skulle vara med emelie på förmiddagen.
sen på eftermiddagen så ska jag till pennie och då ska jag nog rida eller gå en prommenad med dom har inte bestämmt än.
så det är det jag har gjort och ska göra :) men nu så ska jag spela kort hejdå ses.

Kommentarer
Postat av: Carro ! :)

Vem är Minna? :) <3

2012-04-10 @ 08:24:55
URL: http://iscreeamicecreeam.blogg.se/
Postat av: //Issan<3

hade jätte skoj ^^<3

2012-04-10 @ 18:04:04
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0