vart e du jessica ?

hej nu sitter jag och trökar :/ men sen kl 3 ska jag dra till stallet :) får se vad vi gör. men nu dom 2 sista dagarna har det gått skit bra :D 
 
första dagen så red vi ut! gick jätte bra, sen igår red jag chili och susanne tummkörde pennie. hon gick jätte fint flera varv i höger varvet. och jag galopperade på chili. fast det gick långsamare med han än pennie :/
sen efter det igår så var vi på universeum, inte så roligt :O sen letade vi efter en godisaraffär, och köpte lite godis och sånt. 
 
mmh... vet inte riktigt vad jag ska skriva.. 
jo sen ska vi till några kompisar och käka mat och lite sånt, så har typ föllt upp hela dagen!
 
men nu måste jag nog gå och städa mitt rum, man ser typ inte golvet längre :O fast  jag orkar inte. men vi får se!
men nu kommer det lite bilder!
 
 
kan man äta detta?
 
 
lite suddig :/
 
 
söt du e :*
 
 
chili <3
 
 
saknar er grymt mycket nu :* <3
 
 
kram anna <3
 
 
 

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0