lite om mig själv och Pennie :)

heej jag heter Anna och det är jag och Jessica som kommer att blogga på denna blogg. Men nu tänkte jag att jag skulle skriva lite om mig och Pennie :) Jag heter Anna och jag har en medryttarhäst som heter Pennie. Pennie är en new forest och hon är 16 år. Innan hon flyttade till ägan som har henne nu så red dom typ sönder henne så hon är triangelmärk :( Men i ridningen så är hon PIGG men väldigt snäll :) det var lite om Pennie. Så nu ska jag skriva lite om mig. Jag heter Anna som ni nog har förstått. Jag älskar att rida och vara med djur :D Hemma har vi 2 marsvin, 2 gerbil (ökenråtta), 1 kanin, 1 katt. På fritiden så gillar jag att vara med kompisar och rida. Det var lite om mig också.
Men jag och jessica har egna bloggar också och dom heter Annas blogg mylittlepennie.blogg.se Jessicas bogg peersiikaa.blogg.se. Men jag tror att jag ska ta bort min blogg och bara blogga på denna men jag får se ;)
men nu ska jag kolla lite på tv hejdå

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0