om mig - Jessan :)

heej !
Ja är Jessan :)
ja och Anna skaffade denna bloggen tillsammans för att vi ville ha en blogg
med varandra så vi kommer att skriva om hästar och vardagen såklart :)
vi har också egna bloggar
Jessan
Anna
klicka på namnen så kommer du till våra egna bloggar :)
som det står i "om oss" texten där tyyp -->
står det ju att vi har medryttarhästar, Ja har ju Ragnar :)
här är information om honom :)<3
Namn: Ragnar ♥
Ras: Islandshäst
Smeknamn: Ragge♥
Ålder: 18
färg: mörkbrun♥
ponny/häst: Islandshäst :p
bild -->
sööt :)<3
lite om mig kommer nu :)
Ja hetet Jessica kallas Jessan :D
är 13 år :)
ja älskar hästar och hundar och andra djur såklart :)
ja rider ju på Ragge och på ridskolan (ridskolan 1 gång i veckan)
djur som finns hemma hos mig:
hund -
Tessi
katt -
Yatzy
hönor -
Lakris, Chocklad, Herm-apa, Lilly
tuppar -
Sunshine , Felicia , Isabella (mina kusiner döpte Felicia och Isabella)
Kaniner -
Doris, Stampe, Ludde, sötnos
det var mina djur ..
det var lite om mig tror ja undrar du något släng in en kommentar :)

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0