Bada osv..

Hej! Nu har jag precis åkt hemifrån, ska till mormor och morfar. Där tror jag att jag ska bada för det mesta kanske fiska, ro och lite sånt, haha Sen har jag varit usel på att blogga, men det var för att jag typ har tagit en dator paus. Har fått jätte ont i nacken för jag sitter konstigt när jag kollar på datorn, men när vi kommer hem ska jag sitta vid datorn igen. Fast kanske inte så mycket :O Men i veckan så har jag varit med Emelie och varit i stallet typ hela tiden :D Igår när jag red så gick det skitbra :)) hon gick jätte fint i galoppen, så det var INGEN oturs dag för mig iaf ;) Men kommer bli bättre på att blogga, lovar Kram Anna <3


Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0