båt i 3veckor!

hallojjsan :D
Igår efter jag varit hos doktorn så orkade ja inte blogga ja blev ju inte så glad över att få veta att ja skulle få en nål in i armen för att ta ut lite blod.. 
idag fick jag gå upp klockan 8 för att åka klockan 9 jag skulle jag ju tillbaka till doktorn och ta blodprov som inte är så speciellt roligt:/ men jag hade bedövningsplåster så kände inte så jätte mycket men det kändes ju..
Men efter det åkte jag, mamma och mammas kompis upp till Jonna vi fikade och sedan åkte vi till Torp :)
jag köpte ganska mycket tycker jag :)
köpte: 3par tröjor, 1par shorts, 1 sak till Tessi, magic brush och en pump till Ragnars chevenal ;)
blev nöjd med mitt lilla köp eller lilla o lilla :D och nu är jag med Jonna och kommer att stanna här tills på Söndag vad jag vet för på Söndag ska Jonna tävla :) jag ska vara fotograf och på måndag kanske jag åker ut i båten med familjen för vi ska åka dalslans kanal och det kommer ta 3 veckor så bli inte angry bird om jag inte bloggar :D
tårterna jag och Jonna gjorde på Ragnars födelsedag :)<3

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

så goda tårtor :D

// för häst! ;)<3

Svar: haha aa ;)
heesthumor.blogg.se

2012-07-05 @ 22:49:23
URL: http://beatricehallgren.blogg.se

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0