Dag 1

tänkte börja med sånt här :D

Dag 01 - En bild du älskar.

Dag 02 -  5 sanningar om din häst/medryttarhäst.

Dag 03 - Fem bilder som gör mig glad.

Dag 04 - Min första favorithäst

Dag 05 - Tre webbsidor som jag ofta är inne på.

Dag 06 - Tio sanningar om mig.

Dag 07 - Två saker jag längtar efter.

Dag 08 - Fem bilder från ett minne 2010.

Dag 09 - En bild som är från när jag var liten.

Dag 10 - Tio saker jag gillar att göra.

Dag 11 - Finaste hästbilden.

Dag 12 - En bild jag har tagit som betyder något.

Dag 13 - En bild som är över ett år gammal.

Dag 14 - Jag på hästryggen.

Dag 15 - Min favoritmat.

Dag 16 - Tre filmer jag sett och gillat.

Dag 17 - Tre saker som finns i mitt rum.

Dag 18 - En sång som får mig att må bra.

Dag 19 – Något jag är dålig på inom rdiningen

Dag 20 - Andra sporter jag hållt på med utöver ridning.

Dag 21 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.

Dag 22 – En bild jag aldrig publicerat förut

Dag 23 - Saker du gör vardagligen i stallet

Dag 24 - Alla hästar i stallet

Dag 25 – Det här behöver jag träna mer på

 
finns många bilder jag älskar denna är en av dom :)<3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0