Grillat

Hej! Nu har jag precis ätit mat. Men idag har jag bada, fiskat och käkat typ ;) Det är 20 grader, riktigt gött faktiskt :) Men vill ni veta en en sak..? Jag saknar Pennie grymt mycket nu. Fat jag träffade henne igår :( vill liksom bara hänga över hennes rygg! Måste dit på måndag, kommer inte klara mig annars :* Tur att jag har henne. Älskar dej grymt mycket :** <3 Men nu till något annat ;) nu kollar jag på tv och ska nog snart gå ner och bada ;) Till dej kan jag säga allt, för du skvallrar aldrig. Hos dej är jag alltid lugn, för jag litar på dej. Du gör mig glad. Du gör så jag får bort alla mina dåliga tankar. Du tröstar mig om jag är ledsen. Jag kommer aldrig kunna sluta skriva så här, för jag älskar så häääärrrrrr mycket och MYCKET mer :* En häst är precis en bästa vän. Tack för jag har mina vänner också :* får ju inte glömma er! Fast det kommer jag aldrig göra <3 Du är helt perfekt, man kan inte tänka sig något bättre :* Blev ingen bild för det var skit segt då :O


Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0