JAA :D

hej nu har jag precis städat mitt rum :/ men jessica ska komma idag, har typ inte träffat henne på ett år nu :O så det ska bli jätte roligt :D

men sen när dom har kommit så ska vi åka ut med båten kanake?
å bada och grilla :D blir nog att fiska lite krabba också :D

'men idag kommer det ju då inte bli så mycket upd :/ men ni får klara er. det är ändå kanske inte så många som sitter inne och kollar bloggar i detta fina vädret?
och imorgon blir det väl stallet, hoppas jag :) men nu får jag fortsätta att städa men vi hörs hejdå // Anna :))

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

svar!

Ja vi måstegöra ngt snart :D<3

2012-07-03 @ 20:15:05
URL: http://beatricehallgren.blogg.se

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0