Jag ger inte upp så lätt :D

jag är verkligen ledsen att jag inte bloggat så mycket men som jag har sagt förut jag orkar inte eller så glömmer jag osv.. Jag försöker blogga så ofta jag kan och orkar, men nu ska jag berätta lite saker som hänt ;) 
Jag och Jonna har byggt ett litet katthus och det blev klart idag :) vi byggde det inte helt själva (Jonna's bror hjälpte oss) vi hade nog inte klarat det annars, hehe man vet inte hur det går när vi försöker göra något! 
¨
Idag när vi red gick det sådär kan man väl säga eller asså det gick inte så jätte bra för mig, eller jag måste öva lite på tölten för den var väldigt svår för mig idag att få.. men det är ju en öva-sak jag har ridit Ragnar i 5 Månader  och det är ganska mycket ändå (inte för att skryta) men jag tycker att jag själv har kommit ganska långt, jag har fått min ryttarlicens och ska tävla nångång iår :) 
Men när jag töltat de senaste gångerna har det gått bra men idag gick det inte lika bra men jag ska öva jag ska ju inte ge upp :D men nu ska jag dra så hejsvejs ;) 
"bilden är från när vi sprang i sommarhagen"

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

svar, tack så jätte mkt!

Och jag det får vi göra! :))<3

Hör av dig när du kan via sms, kan alla dagar typ ;)<3

2012-07-02 @ 23:35:46
URL: http://beatricehallgren.blogg.se
Postat av: Anastasia

Haha Jonna och Brennir ser så lugna ut medans Jessica och Ragnar värsta Racear ! :D

Svar: det är klart ;)
heesthumor.blogg.se

2012-07-04 @ 13:28:21

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0