Jag vill också! :)

tjoo brää! :D nä jag skojja! Hejsan* 
idag bloggade jag ganska sen t jag vet, men jag tänkte inte bloggs idag för det har varit mycket idag att göra eftersom Jonna tävlat idag med Brennir :) Vi gick upp klockan 6 imorse för att hinna till tävlingen vi fick åka klockan 7 så vi hann äta och fixa med Brennir och släppa ut Ragnar,
(Ragnar och Brennir står inne på natten nu när Brennir har exem och det är mycker knott men går nog ute snart igen) Vi packade allt igår, vi smörjde sadel, träns, Jonnas ridstövlar och fixade ganska mycket! Jag tyckte det gick bra för Jonna idag och jag tyckte det var as skojjit att vara där, så mycket fina hästar och det verkar as skojja att tävla! längtar tills det är min tur.. 
Jag red lektion igår på den banan där man tävlar och det gick jätte bra tycker jag :)) men jag måste verkligen gå så hej då! "godnatt"

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0