öronmaneter

hej nu har jessica åkt hem :( men som tur e så kommer dom att komma igen (vet inte när?) så ska vi åka till Liseberg :)

men igår var vi på kråkorna så badade vi och sola eller inte jag men fia och jessica, tycker det är tråkigt :/
sen fiska vi krabbor. jusste sen gick vi och kollade på en grav eller vad det är, det står iaf "till ett minne af nilsson" fast i mellan af och nilsson så står det något men man ser inte hela namnet :O sen så är den ju rätt gammal för man skrev af på början av 1900-talet. ist för av ;)

men när vi skulle bada så var det hur mycket blåmaneter (öronmaneter) så vi badade inte så mycket men sen försvann dom då hoppade jag och jessica i :D lite längre <3

ja det var väl typ det vi gjorde i båten, när vi kom hem gjorde vi inte så mycket mer än att spela kort osv...

men idag så vet jag inte vad jag ska göra, ska ut med båten om det klarnar upp lite. men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. men jag bloggar mer kväll, om jag har något mer att skriva om ;) <3

hejdå// Anna :)

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0