statistiken :O

hej nu blir det sista inlägget för idag!

idag var jag ju med emelie, var med och spelade lite golf ;)
jag är inte den bästa, men bra för att vara första gången säger hon =)

men imorgon kanske vi skulle någon stans, kommer ej ihåg vad det heter :O så det kommer nog inte bli så mycket upd då :/ men kanske något från mobilen :)

juste förut så gjorde jag ett inlägg från mobilen och sen såg jag att det var väldigt många stav fel, men orkar inte ändra :)

sen har statistiken blivit usel :O från typ 20 till 10-9 ungefär, men jag hoppas att ni kommer tillbaka ? annars är det ju ingen ide att driva en blogg om ingen kollar ;) fast man kanske mest är ute nu när det är sommar?

men nu ska jag göra mej i ordning och sen kolla på lite tv :) <3

kram Anna


Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0