Stenungsund med skye ♥

hej idag har jag varit med skye ♥ vi var på torget, hittade bara en tröja! och skye hittade ett par solglasögon och armband. men sen när vi kom hem så satt vi oss vi hängmattan och slappade ;) ja sen var vi i jörlandaboden och handla en galss :) men sen kanske 20 över 5 så kom mamma och hämtade mig, så körde hon mig till stallet.
sen när vi red ut så var det bomat utav blinningar :O vi var tvungna att ta en kvist att ha i handen för att få bort dom, för hästarna blev ju lite galna ;) men nu är jag hemma :) har inte gjordt så mycket mer suttit vid datorn. fick typ panik förut för vårat nätverk funkade inte så jag trdde det hade gått sönder eller vad man säger?
men sen testade jag att dra ut sladden igen så funkade det :D såndan tur man har ibland ;) <3
 
ja imorgon blir det att åka till stallet kl 11 och sen emelie :) så ser dagen ut typ. kommer nog blogga mer imorgon vad jag har gjort osv.. :) <3
 
men tror jag ska ta och sova snart, är skit trött ;) 
 
men syns hejdå // Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0