Vad har hänt ?

Hej, har precis spelat beddminton med mamma :) Men idag har jag varit med Emelie. Sen kom det några dom kände så va jag med Emelie och Paulina som hon hette ;) sen kl 5 drog jag till stallet och red i paddocken :) hon gick hur fint som helst i höger o vänster varvet. Även har jag inte ridit på 4 dagar :O travade också i höger varvet, innan jag fick upp farten på henne så var hon jobbig men sen gick det super :)) så är hur nöjd som helst :* Sen har vi också bytt, så Pennie står i chilis box och chili i saschas gamla ;) dom blev riktigt nöjda ;) Men nu ska jag kolla på någon film, så Hejdå :) Ps, vet ej om jag kommer blogga imorgon men tror det ;)


Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0