Är hos pao

nu sitter jag här med paulina och hon gör typ en "läxa" eller vad man säger. det är iaf en mapp som vi har i slöjden som hon skulle fixa till :D så då sitter jag här och grejar med hennes dator. men innan vi gick in så har vi städat hennes kaniners bur och bakat eget hästgodis :D får hoppa att dom gillar dom! men det får vi ser på lördag när jag ska  till pennie & paulina till Minna (hennes sköthäst) men om en stund så ska jag gå hem och kolla på tv och sätta mig vid datorn om jag inte ska vara lite social, men får se. men sen har jag en fråga till er!
vad ska jag blogga om skriver typ om samma saker hela tiden! det måste bli uttråkat? det hade jag iaf tykt. så ni får gärna slänga in en kommentar.
sen vet jag att jag är ur kass på att blogga men jag är i stallet varje dag, eller 4-5 dagar i veckan iaf. och dom dagarna jag inte är i stallet är jag med kompisar så jag inte tappar mina vänner! fast jag hoppas att jag inte gör det nu.
tänk hur bra man har det som har en familj och massa bra kompisar. man hade inte klarat sig utan dom. TACK FÖR NI FINNS :D <3
men nu ska jag nog dra hem, bloggar mer imorgon
kram anna

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

tack för att du finns‹3

2012-06-08 @ 13:47:18
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0