borås djurpark

 hej nu har jag varit hemm i typ 3-4 timmar. men idag har jag varit i borås djurpark med julia, emelie, sofia och mamma. så typ alla djur :D sen när vi var på väg hem så hoppade vi in i en djuraffär för fia skulle köa råttor. men dom skulle ringa när dom hade fått in dom, men vi var ju inte hemma då så visste ju inte det :/ men vi hoppade in och kollade ändå. och dp hade dom fått in dom. så nu har vi 4 råttungar (sniff & star) dom var jätte säta faktist :D
sen trodde jag att deras svans var äcklig att ta på men den var len :O så det har varit en toppendag :D
 
 
sen när jag kom hem så åkte vioch badade i ingertorp. jag tyckte det var rätt kallt fakiskt, det var mycket varmare i dalsland :/ menmen 
ja sen har vi hoppat stusmatta osv... 
 
 
juste när vi var på borås djurpark så var en appa som "sjung" men det kommer att komma ut en vidio på det & när bjönar badar osv.. sen kommer det jj att komma massa bilder också ;) <3
 
men nu ska jag ge mimmi och marsvinen mat så ni får det det så gött så länge och sova gott ;)
 
men hejdå // Anna <3
 
 
 
 

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0