Dalsland här näst :D

hej nu har jag duschat och gjort mig i ording. men nu kollar jag på tv och sitter med datorn :) sen kommer emelie snart tror jag ?
 
ja sen är det bara att packa och städa marsvins buren :/  ikke kul! men jag kommer inte blogg tills på måndag igen, för vi åker idag och kommer hem på söndag kväll. sen på måndagen ska vi och köpa råttor till fia :)
 
men i dalsland så ska vi bada och fyra midsommar. fast idag ska vi inte upp till mormor och morfar, vi ska faktist till våran grannes sommarstuga.
fast vi är alltid där uppe och fyrar midsommar ;) så sen när vi kommer upp dit kanske det blir att äta sen gå ner och bada :D 
 
för 2 års när vi var där så var jag med elin, kolla hennes blogg föresten, klicka här.
 
men så gick vi ner till havet, sen när man gick pp så är det typ bara uppförsbakar, så vi blev jätte varma så var vi tvungna att gå ner igen. så det var typ det vi gjorde hela tiden ;) 
får se om det bli så igen? 
men nu kom emelie så hejdå, kanske blir något kot inlägg från mobilen om jag hinner :)
 
 
 
 
emelie som har tagit bilden ;) <3
 

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

ass gallig Bild Anna<3333333

2012-06-22 @ 12:09:13
URL: http://beatricehallgren.blogg.se
Postat av: //Issan<3

oj,,,,


GULLIG*******

2012-06-22 @ 12:09:34
URL: http://beatricehallgren.blogg.se
Postat av: sophia

gallig Bild anna, o har du slingat håret?

Svar: ja, men det var länge sen! :)
heesthumor.blogg.se

2012-06-23 @ 09:59:15

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0