Egopix ja vet :D

heej!
ledsen att ja inte bloggade igår och i Tisdags asså ja var ju hos Jonna + att igår så fyllde Ragnar år så ja och Jonna firade hans födelsedag och vi gjorde tårta till Ragnar och Brennir! dom blev jätte glada och dom hade hallon runt munnen :D Jag tog kort på tårtorna men jag har inte laddar över dom än så lägger inte upp dom på fören ja har dom ;)  Jag red ju lektion i går och det gick jätte bra tycker ja och Ragnar var jätte duktig vi töltade mycket och det gillar ju jag så det var skojjit sen travade vi och galopperade såklart också :) men nu ska ja dra så ses :)
egopix ja vet :D

Kommentarer
Postat av: Ebba och carro! :)

skit söt! <3

2012-06-07 @ 20:13:54
URL: http://ponnygalningarnaaa.blogg.se/
Postat av: Anastasia

sööööööööööööötiiis :D

2012-06-07 @ 20:32:45

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0