färgat håret :D

hej nu är jag hemma elr har varit det ett tag nu ;)
 
men idag har jag varit hos pennie, gick bra. men det var jätte länge sen jag red henne typ 5 dagar och det märktes. sen kom jag hem käka lite sen åkte jag och klippte och färga mitt hår :)
 
så här såg det ut innan jag klippte och färga!
 
 
 
och nu efter jag har klippt och färgat!
 
 
sista bilden är lite suddig men den är tagen från photo booth ;)
 
men imorgon ska vi till göksäter (stav) men  mammas kompis sen vet jag inte, kanske vara med en kompis?
 
sen så som jag skrev min vecka, ska inte se ut så alls. och imorgon ska jag inte till stallet för chili har tappat en sko så hovslagaren måste komma innan hon kan rida han igen! 
 
men nu ska jag titta på tv tror jag så ni får ha det. bloggar inte mer idag får bli imorgon igen hejdå //Anna
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fint!<33333

Svar: Tack <3
heesthumor.blogg.se

2012-06-26 @ 21:01:33
URL: http://beatricehallgren.blogg.se

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0