köpa råttbur?

hej nu har jag kommit hem från stallet, red ut idag och hon var jätte duktig. sen när vi red kom den en sur gubbe! ska skriva allt han sa.

sur gubbe, höre ni tjejer ni vet att vi inte vill att ni ska rida här!

susanne, just det, det var väl du som sa till mig för LÄNGE sedan?

sur gubbe, JA, ni vet att det blir stora groppar utav hästarnas fötter?

sen kollade susanne bakom sig och sa
- jag ser inga, gör du?

sur gubbe, nej inte nu, men det kan bli det någon annan gång!
sen gick jag och susanne iväg och skattade ;)

dom sa typ något sådant (stod en bit ifrån)

men vill ni veta vad det värsta var?

han sa det när vi red på en grusväg! jaja blir så trött på sådana människor!
men nu ska jag med sofia och köpa en råttbur eller hon kanske ska köpa den. hon ska iaf och titta på den oh köpa den om den är bra?
men måste gå nu hejdå// Anna
någon mer än jag som tycker att den nya blogg.se är bättre än den förra? =)
hejdå igen ;) <3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0