Vem ? <3

hej nu harjag kommit hem från stallet, gjorde inte så mycket idag vi tog av Pennie ena skon och borsta dom och lite sånt ;)
sen fick jag reda på att det kanske är en som ska börja rida Chili.
Hon bode i jörlanda och var 12-13 år gammal. sen hade hon blont hår och har ridit i brålands. så om någon känner igen sig så får ni gärna skriva en kommentar :) försöker komma på vem det är med kommer inte på någon :/ får panik. kommer tänka på det tills jag får reda på det. sån är jag ;)

men sen ska jag hoppa in i duschen osv..

men nu ska jag skriva hur min vecka kommer se ut.

Måndag, stallet vara med Elin & Emma

Tisdag, stallet och klippa mig

Onsdag, stallet

Torsdag, stallet

Fredag, åka ut med båten om det blir bra väder

Lördag, sova i båten om det blir väder?

Söndag, vara ute med båten :D

så det kommer bli en riktigt rolig vecka :DD
mycket stall det gillar vi :)

men ni som kände igen sig med chili, det hade varit JÄTTE snällt om du kommentera, om du ens läser denna blogg ;)

men nu blir det att grubbla igen :/ sen väntar duschen på mig också :D ha en bra dag, kommer kanske upp et kort inlägg till om jag orkar :) <3 hejdå// Anna <3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0