Nästan :D

Hej! :)
Nu har jag varit vaken sen 8 eller något och Jonna sover fortfarande så jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite men kanske inte så mycket för hon vaknar nog snart! ;)
Igår efter skolan hämtade mamma mig i skolan för hon hade handlat, när jag kom hem så åt jag och satte mig vid datan, ja packade och åkte till Jonna efter det typ vid kvart i 3 eller nått.. Sen kom jag ju till Jonna och vi fixade en sak till kattungarna och sen gick vi ut och red ;) vi red barbacka!;) jag älskar att rida barbacka så det var roligt ;) fast ja ramla nästan av två gånger men men! :D men nu ska jag gå så ses!;) // Jessan


Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0