Nya saker☆

heej!
igår kom jag hem sent eller inte så jätte sent men det var efter 10 någon gång :D men jag var hos min kusin och åt middag med familjen men nu snackar vi inte om det , jag fick många nya saker igår jag och mamma hade "mysdag" nä men vi åkte till torget och köpte nya saker ja fick:
2 tröjor och ett linne från ginatricot och nya converse
(men om dom inte passar med min special sula så ska ja kanske byta till en större storlek)
sen fick ja en nya tröja från ademarks :) jag ska ta kort på det ja fick och lägga ut tror ja :D
men idag ska ja på konfermation (stav) till Sandra vi ska vara i kyrkan i minst 3timmar :o ja venne om ja klarar av det.. men sen blir det tårta! mummmmsss.. (Y) och sen ska ja till Jonna & Ragge jag har inte varit där på mer än en vecka !! så ja ska ta med alla saker ja köpte på ullared så ja ska kolla med Jonna om ja får byta schabrak o lite sånt.. men nu ska ja dra så ses! :)
Du är som solen - du lyser upp min dag


Kommentarer
Postat av: Lisa/ Misslisibell

Hej hej! Det är jag Lisa a du vet Misslisibell ;D

jätte fin häst de!♥ /kram

2012-06-10 @ 15:34:19
URL: http://misslisibell.se

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0