råttbur sen stallet :D

hej nu sitter jag och kollar på tv & sitter vid datorn =)   men tror att jag snart ska äta lite frukost ;)
 
men senare idag så ska min syrra och kolla på en råttbur! så tror jag ska följa med sen kör dom mig till stallet :D 
 
hoppas vi rider ut idag! för det är ju jätte skönt väder idag :)) 
men nu ska jag berätta om gårdagen.. man kan säga att jag hade väldigt roligt liv tilll kl 3! gissa vad jag gjorde?
 
jag satt med datorn i knät och kolla på tv. men sen gick jag ut och hopaa studsmatta. sen hörde jag att grannarna var ute så gick och spela fotboll med dom :D så det var väll det jag gjorde! 
men nu är jag jätte hungrig så det blir nog att äta lite frukost nu hejdå// anna <3
 
 
 
 
 
Emelie har tagit alla bilderna =) <3

Kommentarer
Postat av: Issan

Fin du är,<3

Svar: tack, men du är finare =) <3
heesthumor.blogg.se

2012-06-20 @ 12:11:40
Postat av: Emma (:

va söt du är anna ! <3

Svar: Tack :)
men du ska inte säga så mycket <3
heesthumor.blogg.se

2012-06-20 @ 14:57:53
URL: http://sweetiethings.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0