skjuta en katt :'(

hej nu börjar jag direkt på rubriken.
det är så att en granne säger att det går en vildkatt här och att dom ska skjuta den när dom ser den igen. Sen säger dom att dom redan har försökt skjuta den men dom missa! men så täckte jag fia julia och mathilda att det kanske var våran andra grannes katt så vi gick och frågade henne. för hon har en katt som är hel svart och inte har något halsband på sig. så gick vi och frågade henne och hon sa att det kanske var den men hon visste inte. men vi gick iaf och letade efter den, men hitta den inte :( men dom grannarna som som dom säger ska sjukta den, gick vi iaf och frågade om dom hade sett en svart katt. och det hade dom men så ska dom att dom trodde att den inte var kastrerad så vi vet inte riktigt nu!
så det är det jag har gjort när vi kom hem från skolan. men sen så ska jag till djuraffären adenmarks eller vad den heter ?
och till skoaffären. ja sen ska man ju städa massa burar också :/ menmen!
nu har jag inget att skriva om, och ni har inte kommentarat något jag kan skriva om. men nu ska jag dra hejdå
puss & kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: vanessa

sv:Jag har en Canon 350 EOS :)

2012-06-09 @ 09:28:59
URL: http://nessangustafsson.blogg.se/
Postat av: Anastasia

:'( stackars katt

2012-06-09 @ 15:45:13

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0