Snabba heztar :D

Ledsen att ja inte bloggat ;) Men allafall  igår var jag och Jonna ute från 11 - 8! många timmar :D det var roligt att vara ute i det sköna vädret tycker jag :) Igår gjorde jag och Jonna mycket saker såhär var vår dag igår: 
Vi gick upp och åt frukost osv.. Sen gick vi ut och mockade städade i sadelkammaren och fixade i stallat och lite sånt, vi hämtade alla hästarna (Ragnar, Brennir, Punktur & Åke) och ställde dom i boxarna och gav dom mat och borstade dom :) Vi gjorde markarbete med alla hästarna innan vi red :) och jag orkar inte skriva om när vi red för det kan bli lite jobbigt vi red lite olika eller först red vi Ragnar & Åke, sen Brennir & Punktur. Det hände inget särsklit speciellt förutom när vi red Punktur & Brennir...  Det började jätte lugnt och allt gick bra sen när vi skulle galoppera så blev det JÄTTE snabbt asså gud vad snabbt det gick....... asså båda hästarna ville komma först så det blev AS snabbt! det var inte alls så läskigt men det verkade mer farligt ifall dom skulle dratt iväg eller nått men det hände inget det var roligt ;) men VÄLDIGT snabbt :D 
Lite suddig bild jag vet^^ Men jag hade ingen bild som passade inlägget i datorn för bilderna är i kameran ;)
eller jag har ingen bild från igår men ifrån idag har ja bilder när Punktur och Brennir springer tillsammans men ja berättar imorgon om hur det gick idag med ridningen ;)

Kommentarer
Postat av: Bisssan

Om filmen LOL

Kolla den, tycker den var jättebra!<3

2012-06-30 @ 10:49:36

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0