sover hos elin :D

hej!

nu har vi kommit hem från dalsland! men igår när vi åkte hem så följde mathilda med sofia hem, och jag följde med elin hem. Så då sov jag kvar här. men igår när vi kom hem satt vi oss och käka sen åkte vi till malaco (elins häst) men vi tog bara in honom och borsts sen släppte vi ut honom i hagen igen :) När vi hade kommit hem från malaco, så satt vi oss med datorn. aa sen så hade vi inte så mycket att göra så vi frågade emma om hon ville vara med, och det ville hon. så vi gick och mötte henne, gick hem till hon och kolla på en film och käka chokladbollar :D mumsiga ;)
men jaha det var väl typ det vi gjorde!
just det sen så sov emma också över hos elin, så vi satt och kolla på en till film ;) men nu sover elin så jag passade på att blogga lite!
jaha och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag kanske skulle med till malaco igen, och sen ska jag till pennie :D har inte ridit henne sen i onsdags :/

men nu ska jag nog väcka elin så hejdå, bloggar mer ikväll om vad vi gjort i dalsland osv osv osv.... hejdå// Anna

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0