städat hela stallet!

idag har jag varit med emlie och sen kl 12 åkte jag till stallet. när jag kom dit så skodes chili och sen red vi ut. vi red ut en liten runda. vi red i skogen där pennie alltid har varit som jobbigast, men det gick jätte bra :D sen var hon mega dunder pigg också :) men sen så när vi kom hem så släppte vi upp hästarna i hagen och fyllde på vatten :)
men sen så skulle susanne och gör något så blev jag sjäv i 2 timmar :/  men jag städade hela stallet, blev rätt nöjd faktiskt ;) så jag hade och göra i 2 timmar :) så nu är det fräst (stav) och fint :) men nu ska jag käka lite och sen så kommer emelie :D men nu måste jag dra är vrål hungrig... <3
Kram Anna
några bilder jag tog när jag  ar hos farmor :) hejdå

Kommentarer
Postat av: //Issan<3

jätte fina bilder! <33

2012-06-07 @ 07:09:09
URL: http://beatricehallgren.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0