STALLET :D

gick super idag, jag galoppedrade hur mycket som helst så nu är hon trött :D sen så har ju chili tappat skon som jag har skribit ( tror jag) så kunde han ju inte ridas idag s ådet blev bara pennie. men d åfick dom ju träna att vara ifrån varann ;)
det gick också bra tyckte jag, mer än att chili sprang av sig sit gips på hoven. det var bara att gipsa om :) men sen när jag kom hem så gick jag till julia och spela fotboll och cub :D  men nu sitter jag och kollar på tv och latar mig änna va ? <3
men nu måste jag dra tjingeling ;)
kram Anna :) <3

Kommentarer
Postat av: Skye <3

nawwwww va söööööt <3

2012-06-03 @ 22:03:04
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0