frågestund <3

hej nu vet jag inte vad jag ska göra? igentligen skulle jag till stallet men det gick inte förren 2 och vi ska ut med båten kl 4, men jag vet inte om jag vill följa med till båten så vi får se hur jag ska göra? så det kan hända att jag stannar hemma hela dangen och latar mig. Emelie skulle komma hit kl 3 vet jag iaf så jag kanske är med henne och fia (syster). men sen skulle det börja regna runt 12 så får hur det blir. jaja nu pratar vi inte om det!
 
sen tycker jag att det var länge sen jag träffade kompisar från 6 an, så det får jag ta tag i ;) någon som vil göra nått så är det bara att skriva till mej ;) så ska jag boka en tid, nej nu skojade jag lite ;) <3
 
sen har jag tänkt att det var länge sen vi hade något på bloggen tex tävling, frågestund osv...
 
så nu tänkte jag att vi skulle ha en frågestund ett tag :D ( hoppas att det är okej Jessica? )
 
 
 
 
sen Emma du vann ju tävlingen på bloggen som vi hade för längesen! vi har ju inte köpt något än men jag hoppas att det blir snart, vi har inte varit med varnn sen den tävlingen :( men jag hoppas på dom närmsta veckorna ;) <3
 
men nu har jag inget mer att skriva om som jag kommer på just nu, men bloggar nog mer eftermiddag/kväll iaf ;)
 
detta har inte vari ett så intresant inlägg, men det är för att det inte ska så stilla på bloggen ;) men vi hörs hejdå // Anna
 
 
 
inte en bild som hör till inlägget men tog bara någon ;) <3

Kommentarer

Här kommenterar du♡

Ditt lilla namn♡:
Jag kommer tillbaka♡

Mail♡: (visas bara för oss)

URL/har du en blogg?♡:

Kommentera något som passar♡:

Trackback
RSS 2.0